Rabu, 16 Mac 2011

KaWaN ....ApEr ItU KAWAN....

okay...................................
merujuk kepada perkara diatas........
aku NI bukanlah PENASIHAT yang PRO
tapi ak cuma nak bg tau,bahawa,rakan i2 tidak mudah untuk dicari  seperti apa yang kita anggapkan..hidup ini DIHIASI dengan pelbagai cobaan...
hati yang kuat diperlukan untuk menentang segala pancaroba..
waqktu aku 13 tahun,aku mempunyai 2orang sahabat yang tersangat2 aku sayang...
lagi2 yang A tu...dya...bnyak mgetahui rahsia2 ak,,...jd ak dgn yakin memberitahu masalah aku tanpa ak pikirkan risikonya.....
selepas ak bg tau rahsia ak 2...tak ak sangka sanggup dya memberitahu rakan2 yg lain,sehiongga aku diPULAUKAN untuk SETENGAH TAHUN...setelah kjadian i2 dya tak nak kwan ngan aku langsung..kurang hajar betullll.....
akhirnya membawa padah kpada diri ak sendiri,abis terukkeputusan peperiksaan akhir tahun aku..hanya gara2 aku tension dgn semua ini...
tahun 2008 ,aku turun ke;las tanpa seorang kawan menemani aku...dan aku dpt kelas IKHLAS...disini ak slalu mendapat tempat pertama didalam kelass...hari pertama aku skola thun 2008,,ak mendapat ANUGERAH ALLAH iai2 seorang kawan,yg kini kekal bergelar sahabat kpd ak...masa 2 kt tangga blok c..NADIA RAHMAN itulah sahabat aku...1st meet ak nan dya kt tangga dya dtg mnegur ak,dy tanya ak..."awak kelas mana"  dan aku menjawab kelas IKHLAS...bermulanya episod sahabat baru yg sentiasa mnemani aku sepanjang tahun i2...dlm klas 2 ak mnjadi rapat dgn NORMI MAZIYYAH dan AZWANI BADROL HISYAM........untuk tahun i2 mmg kami rapat dan kemana sahaja bersama....sehinggalah..akhir tahun...
klau nak citer semua mmg tak larat aku....jd ,hayatilah episod khidupan aku ini.untuk mejadi teladan kpd KORUNK semua...
maaf sekiranya aku mnyakitkan hati korang,yerla aku kan manusia biasa sahaja yg lemah.....
ikhlas dr HIDAYAH KAMARUDDIN :)))
terima kacih kawan ^^<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan