Jumaat, 29 April 2011

Aku harap dia paham akan PERASAAN aku padanya ......

base on my entry...ya i want him to know what i'm feeling right now !
adakah kau juga paham apa yang aku rasa,aku nak bebas dari perasaan ini semula tetapi ia muncul semula, kau tau tak yang aku tersiksa memikirkan kau...peritnya hati hanya Allah sahaja yang tahu...
aku cuba melupakan kau,sehingga aku fikir ,aku sudah melepaskan bayang kau dalam hidup aku....
aku nekad melupakan kau kerana aku masih ada masa hadapan..begitu perit apabila aku berjumpa kau ,berselisih pandangan dengan kau....buang air mata sahaja aku menangis kerana kau,
tetapi hati kecilku berkata yang kau juga tersiksa..adakah ini semua betul ..???  
aku hanya mampu menitiskan air mata apabila melihat kau kali terakhir....
aku doakan agar kau ketemu jodoh dan rezeki yang baik dan lengkap .. 
aku harap aku mampu menghapuskan memori angn-anganku ini....
aku tak mau terus tersiksa begini... aku cuma nak berkata sekali sahaja dengan kau,tetapi aku tiada daya melakukan,mungkin orang lain membenci kau,tapi aku tak mampu !!! 
aku harap kau sedar segera dan toloong bantu aku segera melupakan kau,dan aku harap semua ini hanya MIMPI NGERIKU,dan apabila aku terjaga dari tidur AKU AKN MELUPAKAN KAU .......
                               ~~ WAJAH GEMBIRA TAK SEMESTINYA HATI GEMBIRA~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan