Isnin, 2 Mei 2011

semanis coklat di hati :)

  hai all.. assalamualaikum __ -tak jawab dosa- :D
disini aku nak bg tahu hangpa semua yang aku sudah kembali ceria seperti keadaan normal, teruk jugak aku nangis slama 2 hari,..hangpa semua nak tahu macm mna aku ni bole ceria balik ... ha, RAHSIANYA ialah SEMANIS COKLAT,karya Rizai Reeani ....aku tertarik pada novel ini ketika aku berada di Pesta Buku nuh ..heh heh .. aku tertarik pada tajuknya dan lagi aku teruja untuk membaca apabila aku tengok sinopsisnya ..sungguh mengharukan hati ini yang sedang dilanda kesedihan.... n pada petang tadi (Ahad,1/5/2011) aku berjaya menghabiskan novel yang setebal muka surat 345.... andailah buku teks sekola boleh aku habeskan selama 2 hari kan best :) ngeh ngeh... jalan penceritaan novel itu persis seperti kejadian hidup aku.. kih kih..kalau nak tahu macam na cerita hidup aku,bole la beli novel tu ya... Vote Rizai Reeani .. n aku mendapat semangat baru melalui hasil pembacaan aku tersebut..mungkin sudah takdir untuk aku...aku akan tetap menunggunya sampai bila2 .... 
Salam kasih,
hidayah gades .....
(2/5/2011,4:44 am) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan