Khamis, 22 September 2011

Memory of School Tmn Mdn :'(

 
 korang kenal Hidayah Gades ni ? haha, my Full name is siti nurhidayah kamaruddin.. 

 yah SMK.TAMAN MEDAN , terlalu bnyk knangan tentang ia ! mari aku kenalkan kelas aku dari F1-F5 ye , aku mula dari bawah baru dapat merasa yang atas :)

F1-( 1 Gigih , kelas kelima )
~aku tak suka tahun ni ,paling aku bencilah, terlalu banyak ujian Allah yang akhirnya aku sedar di tahun F2..

F2-( 2 Ikhlas , kelas ketujuh )
~walaupun aku sedih pada mulanya kerana aku masuk kelas ke-7 tapi makin lama ia mematangkan pemikiran dan diri aku , disini jugalah aku mengenal erti syukur,tabah dan Kejar kejayaan..aku sangat bersyukur diberi oleh Allah kelas ini , disini aku sering mendapat tempat pertama didalam kelas , kawan2 kelas ak masa ni baik dgn aku , hormat aku , terima kasih korang ~~


F3-( 3 Cekal , kelas ketiga )
~betapa aku bersyukur aku dinaikkan hingga ke kelas ini dan aku rasa Allah itu memang Maha Adil , mula2  Dia uji aku kemudian aku mendapat hadiah pulak :') , di kelas ni aku terasa saingan yang kuat antara pelajar2 kelas , masing2 pandai berbanding aku , aku masih ingat untuk ujian pertama aku mendapat tempat ke-21 ,aku masih berjuang, kemudian aku berjaya naik lagi sikit iaitu tempat ke-18 dan aku semakin berusaha sehingga aku mendapat tempat ke-11 hingga pperiksaan penting :)) , tapi langit tak semestinya cerah selalu pasti ada mendungnya , yang aku ingat aku selalu mendapat markah BI tinggi dalam kelas ni , selalu dapat pujian , tapi salah aku terlalu yakin yang PMR nanti aku pasti dapat A akhirnya keputusan keluar aku terus menangis sbb BI aku dapat jauh kebelakang berbanding yang aku target ! 


moralnya :> janganlah bangga diri bila baru berjaya ,dan aku sangat menyesal akan perangai aku
                     yang hodoh ni ..yang membawa padah dan hikmah dalam diri ini :)

aku cerita tingkatan 1-3 di sini , tngkatan 4 & 5 tak boleh kat sini sebab ianya istimewa !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan