Selasa, 20 September 2011

heart and the near exam ~

 happy day for you !



hmm, sebenarnya aku tersangat-sangat bosan ,lagi satu hal aku takut dengan diri aku , sebab aku takut aku akan low cocentration on exam sebab internet ni, nyesal rasa macam nak suruh mak cut off je balik :(

tau tak ? mate aku meningkat ! walau tak setinggi mana mereka yang dah lama faham mate tu , tapi aku bersyukur sebab mate kalini aku minat dan aku bersungguh-sungguh mengulangkaji..tinggal lagi dua paper je :)) this is just for this trial, soon we have to sit on and take SPM the Lagend in Malaysia :D

ape2 pun aku harap aku tak lupa diri dan tidak lupakan kepayahan ibu bapaku mencari duit untuk aku sekeluarga :') , kadang2 jeles sangat tengok orang lain pandai dan berjaya !! :(


okeylah aku terpaksa buat mr.Bintang macm skarang sebab aku nak fokus dan aku nak dia berjaya !! amin :)) take care all , muaahhh #gedikss hahah

~  Mr.Bintang ! ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan