Ahad, 19 Februari 2012

ah kalutlah perasaan ni --"



Macam mana nak buang rasa yang hadir dalam hati ni ? aku dah tak kisah dia dengan yang lain , tapi sekarang aku merana tau takk , aku terlalu memendam , hati aku terasa robak dan koyak , kan bagus aku boleh flush je perasaan ni :-( , serius aku sedih . lagi sedih bila bangun tidur je teringat dekat perasaan ni .. aku doakan dia bahagia disamping kekasih tercinta , aku tak mengharapkan lagi cinta dari dia tu , aku ada Allah <3 

Ya Allah jika ini yang terbaik dari perancanganmu untukku , aku terima dengan hati yang terbuka 
tapi aku tak kuat untuk menanggung peritnya , kenapa aku masih tak boleh padam dia , bukankah dia diulit kebahagiaan sekarang? bahagiakanlah dia Ya Allah :')


aku nak senyum balik macam biasa hari2 ! huaaaaa

aku tak perlukan lagi cinta itu <3 aku masih punya rakan2 yang memahami , keluarga yang membuat hati riang 
cuma bila terbayangkan perasaan ini , aku jadi sedih sangat tapi tak reti nak nangis ~ haahahha

love islike a magical ~ its wonderful to have it but sometime it make us feel annoyed :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan