Ahad, 19 Februari 2012

AKHIRNYA


Malam ni Allah makbulkan segala doa aku selama ni , dan aku masih tak boleh nangis , tapi aku bersyukur sangat-sangat ke hadrat Illahi : )

tapi aku penat sangat-sangat lepas kejadian macam ni , esok dahla aku nak pergi interviu kerja baru , tak semangat . 

aku dah remove dia dr list fren fb tepat jam 9.00 malam - 19/2/2012
aku penat tunggu dia , aku mengalah bukan bererti aku kalah!

dapat cite ni pun lepas maghrib! aku letih sedih semua ada!!!



i am tired about love around me :")


(Ya Allah , aku penat sangat , penat sangat .. aku rasa lemah ! bimbinglah aku Ya Allah , aku dah lepaskan dia , kau dah kabulkan segala doaku Ya Allah , aku tak laratt , aku tak kuat .. berilah aku air mataa .aku nak lepaskan kesengsaraan ini :(( Aku dah remove frend dr dia .. menggeletar hati Ya Allah .. — bersama Ezzatul Syafiq dan 7 yang lain.)- aku buat post kt generasi :"(



Good Bye Capital A.A.S , kau yg pertama , sekrang aku nak kau lupa , aku ya :"D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan