Sabtu, 6 Ogos 2011

bila aku sedar trial makin hampir :(

emm , hai , hello , assalamualaikum , waalaikumsalam , arghh .. (-..-*)


bila dayah tengok masa makin hampir ade je perasaan cuak , takut , kurang keyakinan ni nak datang takut-takutkan ..tapi sejak semalam aku jadi pehmalas  balik , oups ! itu lagi mencuakkan aku ..mak tolonglah along !

aku pikir nak suruh mak aku berhentikan wi-fi ni , last-last mak aku kata "diorang suruh mak tunggu setahun baru mak boleh berhenti,kalau tak dah lama mak potong", its mean "kontrak" aku nak suruh mak aku ambik internet ni kang aku jugak yang susah papehal.. nasib-nasib  ):

last-last aku pikir2 aku rasa aku patut bagi jugak kat mak aku internet ni,kalau tak nanti aku terleka, ta boleh dah nak dekat dah tarikh ,,.taubat aku bila tgk keputusan aku mid year aritu ,tension je tengok kputusan ''such as a rubbish'' , huh  [-..-*]


oh ya , lagi satu hal ialah hati tercinta aku ni.. aku ni kalau dah ada yang berjaya mengetuk pintu , sehingga aku benarkan ia melawat , maka aku akan susah nak menghalau ia keluar balik , aku nak pikir spm tapi kadang2 terhasut jugak oleh mende-mende ni... susah wo , kadang2 aku terasa , kadang2 aku gembira bila dia tegur aku, semangat balik aku .. jadi skang aku aku dilema dalam keterpaksaan ..ta mau :((

kau dah berjaya masuk,dan sekarang aku susah nak halau kau keluar ,sebab aku takut kau takde nanti aku terpengaruh oleh perasaan , jadi kau kena duduk diam2 tau ,jangan nakal2 , kadang-2 kau buat aku rasa yang aku ni syok sendiri jer ahhha ,

NOW HIDAYAH YOU MUST TO STOP ALL YOUR "SENGKETA" AND "PRASANGKA" .
hidup kena rajin dayah ,bangun bangun dan terus bangun , jangan toleh2 lagi teruskan PERJUANGAN !! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan