Rabu, 24 Ogos 2011

Sudah Mau Raya Ma :)

    assalamualaikum dan salam sejahtera  :)

Bulan raya tidak lama lagi nak muncul sudah , bulan puasa pula makin berlalu pergi , perasan tidak ? tahun ni kita puasa terasa pantas sangat ,mungkin kerana cuaca pun baik je..bila raya mesti semua pegang duit dan jamah kuih-kuih raya . nanti dah dapat duit raya jangan lupakan saya  :D


tapi jangan pula kita lupakan pada yang tidak mampu ,mungkin ada yang masih pakai baju yang sudah bertahun-tahun,mungkin mereka juga tidak menjamah kuih raya yang berwarna-warni seperti kita. jadi mari kita sama-sama mengucapkan rasa syukur terlebih dahulu .. A L H A M D U L I  L L A H  :)

erm , dayah belum beli baju raya lagi tau tak , tak tahu nak warna apa , apa kata korang cadangkan.. hehehe..Walaupun tahun ni dayah akan menjawab SPM tapi dayah tetap nak beraya sakan , sebab belum tentu dayah dapat rasa raya tahun depan kan ?


macam-macam la jenis fesyen -- pening dibuatnya -- karang nak beli takde saiz pula ..



sempena raya ni saya tuan empunya Blog Budak Gades Punye ni ingin meminta beribu ampun dan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011  untuk kawan-kawan .keluarga , dan kaum muslimin -muslimat  ..

walau ape-ape pon jaga diri dan semoga selamat pulang ke kampung ,lepas raya dayah terus kena jawab percubaan , doakan agar dayah dapat buat yang terbaik okey ?  t e r i m a k a s i h . l a g i y e  :))

~beraya berpada-pada ,jangan sampai terlupa pada Yang Maha Esa~
hidayah gades..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan