Isnin, 7 November 2011

Bisikan Hati ku


Bisik hati merayu dilepaskan , diluahkan supaya bebas dari rasanya beban .. bisik hati juga meronta-ronta dalam diam tanpa kasih di lubuk hati ...


Rasa yang terungkapkan , hanya dalam memori dan benak tersimpan ..tidak mudah untuk meluahkan rasa itu walau sedikit ..aku menahan dalam diam ,rasa sakit tidak ditunjukkan , kini mulai terasa tawarnya hidup terasa kelatnya hati menelan kepura-puraan ini ,kini , hanya mampu tawa dalam sendu , kehadiran tawa yang palsu untuk mengaburi sendu-sendanku , 

hari demi hari kian berlalu menyapaku , menegurku , ku tersedar yang ku sudah terlalu lama berada dalam dunia angan palsu yang menghancurkan aku..kini aku cuba mengorak kembali langkah kejayan hidupku , sekarang bukannya masa yang sesuai untuk aku terus dibelengu rasa beku itu , tapi ini masa untuk memperjuangkan sebaik mungkin baki sisa masa yang masih ada untukku 

tanpa penyesalan , keraguan dan kepalsuan , aku akan cuba sekuat mungkin bangun dari dunia khayalan yang hanya sementara berbanding yang nyata.. ya dan aku ingin kecapi rasa bahagia kebebasan tanpa perasan itu lagi . yaaaaaaaaaaaa ....


INGIN SEKALI KU TERBANG TINGGI DAN MENINGGALKAN DUNIA INI , NAMUN AKU MASIH PUNYAI TANGGUNGJAWAB YANG BELUM TERTUNAIKAN , KINI MENYEPI DAN SENDIRI INGIN KU HILANGKAN , BUANGKAN SEHINGGA BERSIH DARI KEKOTORAN , BANGUNLAH WAHAI HATI YANG TABAH :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan