Sabtu, 4 Jun 2011

~~KISAH CINTA TAK KESAMPAIAN AKU ~~ 2

*sambungan ........
Esok harinya ,  dia nmpak aku dye trus tarik muka .. warghh ,aku pun da malu tahap gaban ! -.-
...pastu terjadi satu kejadian yg tak penah aku jangka , dan dia jangka , iaitu pertemuan di SATU tempat *rahsia, aku nmpak dia dulu , ak dah menggelabah tutup muka ,last2 dia pon nmpak aku ! errr.. tak sgka , dia pun menggigil !! sampai tak jd masuk ! bhaha .. msa tu Allah je lah yg tahu perasaan aku ni.. jatuh jantung kott ! 
ummm ... n then , bnyak sgt moment menarik , sememangnya thun tu tahun yg aku takkan lupakan smpai bebile pun !
satu kejadian lg , masa ni kat tgga , aku nmpak dia kat koridor , n sesaje lahh minum air kat tangga tuhh .. n berhenti kat koridor tu jugak ! , ye la ramai orang =.= .. haha , ta ku sangka *ni bukan ss okay :)*
aku jeling sikit tgk dia , rupa2 dia da tgk aku lahh time tu..haha .. dia prasan yg aku nmpak gelagat dya uhh , trus dia buat muka selambe ta bersalah pulakk ,haisshhh.. but ,mmg sweet moment ...
*and ni satu lg kejadian , waktu last jumpa dia    :( .. huhuu..sedih woo ,  aku pk dia tak pandang aku , aku pun usha la dia dengan hati sedih , jiwa terkoyak , terpaksa , feeling sedih je time tu ..

elok je pandang dia ,dia pun pandang aku ,dan MIMIK muka dia yg plg ak ta boleh lupa , iaitu mimik sedih mcm tak nak lepas pandang je .. n masa tuhh . aku rasa syukur sgt ,dya cam bg respon !
and smpai la skarang ,aku masih menunggu dia , tapi aku akan tetap menyokong dia dr belakang ! aku akn teruskan hidup aku mcm biasa walaupun ta bertemu dgn dia lg .. 
andai dia adalah suratan takdir bg ku , aku terima dengan hati terbuka ,begitu jugak sebaliknya ! :)

hidayahezy :)

5 ulasan:

  1. woot2~
    cinte tak kesampaian ??
    haha..x pe..nanti jumpe la tuh .. :D

    BalasPadam
  2. wow....
    da ley wt filem da cte ko ni....hehe..
    btw,ksah ko ni sgt mnarik...
    i like...
    aq hrp ko nan die ley b'same...huhu...

    BalasPadam
  3. hahahah.. lawak kot ..smpai jd bahan ... :D

    BalasPadam
  4. assalammualaikum...
    sedihnya kisah hidup kau...
    insya allah,sekiranya allah mengizinkan,engkau dengan si dia pasti akan bersama...
    percayalah,allah itu maha adil dan maha penyayang...
    banyakkan berdoa k...
    aku akan menyokong kau dari belakang...
    -farah nordin-

    BalasPadam
  5. wah~ giler la... hope the end t, u guys togthr k~

    BalasPadam