Sabtu, 25 Jun 2011

lepaskan , bebaskan , ku pinta ..

inginku lepaskan segala isi hati ini seperti burung yang dilepaskan dari kurungan sangkar ..
biar ia terbang bebas sebebas-bebasnya sejauh mana ia mau pergi .. pergilah kau wahai isi hati....


kau tahu ??

aku tidak mau lagi memegang kau seerat-eratnya ..! .aku telah penat menjaga kau siang dan malam , sehingga aku mengunci suaraku tidak membenarkan ianya keluar walau sekadar untuk membisik....

aku menjadi bisu dan menjadi seseorang yang bukan aku ...
aku mahu aku yang dulu thats why aku lepaskan kau ,,

aku percaya bahawa Tuhan-ku telah menciptakan sebuah jalan cerita dan Menjadi Pengarah yang Terbaik untuk melahirkan mutu cerita yang telah aku jalani dan bakal aku jalani sehingga keakhir nafasku....... 

aku tidak mau membisu lagi 

--------------
inginku memulakan langkah baru ini tanpa ragu .......................................................

hidayahezy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan