Jumaat, 1 Julai 2011

AnDaI kItA .... ..

  ... ku titipkan ini untukmu yang tidak pernah terpadam dalam ingatan ,kerana ku menanti seribu jawapan ....

andai kita
             ditemukan kembali selepas bertahun lamanya ..aku nak kau tahu yang aku tak pernah lupakan kau..

andai kita
            berpeluang berbicara buat pertama kali nanti..aku nak katakan banyak perkara pada kau ..

andai kita
           masih gugup sesama sendiri seperti kini ... aku nak kau tahu betapa aku berdebar waktu itu ..

andai kita
           ditakdirkan aku pergi sebelum kau .. aku nak kau beri semua jawapan pada soalan2 aku yang tak
            pernah kau jawab ...


andai kita
            masing2 berjaya gemilang Suatu masa nanti ..Aku nak kau tahu permulaannya adalah Masa kini..
            yang telah kita abaikan dahulu demi masa hadapan ..


seandainya kau tahu betapa penipunya aku, mengapa aku memberi kau kata2 akhir itu dengan rela.....
kau tahu aku buat begitu kerana aku ingin kau benci terhadap aku dan kau akan mengejar cita2 kau dengan  JAYANYA ..


                                                                   


1 ulasan: