Jumaat, 8 Julai 2011

BaLa iTu

   harini rasa bahagia sangat .. :D ...

ni nak cerita sikit , hehe.. di usia remaja begini pasti ada jiwa kacau ,tidak kira kpada siapa jua ..

kadang-kadang diri ini rasa Bala yang kita dapat itu adalah Bahagia yang kita tidak pernah duga !!!
ya, aku suka bala itu hadir ,kerana Tuhan itu Maha Adil lg Bijaksana kerana , 
Dia bagi aku tangisan kemudian aku dapat Senyuman Manis pula :))

dengan tangis aku dapat hilangkan luka itu , kerana luka itu aku dapat 
bahagia dalam gembira .. manusia tidak pernah sempurna , masing2 punya klemahan 
lagi2 remaja seperti aku .. 
untuk beberapa bulan lagi aku akan menduduki SPM , ia Penting untuk aku ...



tapi dalam diam2 hati aku riang kembali , Terima Kasih Ya Allah , kau munculkan dia ketika
aku ingin membangun , dan kini pintu hatiku diketuk lagi , 
hadir dia menyinar kelam hati , jauhkan kami dari Azab Api Neraka , amin ...

siti.nur.hidayah

1 ulasan:

  1. erm..
    sedihnya bilaku baca..
    mahu menangis rasanya...
    jangan sedih-sedih tau....
    kalau kau sedih aku pun turut merasakannya..

    BalasPadam