Sabtu, 16 Julai 2011

lembaran baru :')

malam ni malam nifsu syi'ban .. tahu tak malam nifsu syi'ban tu apa ? aku baru tahu malam ni adalah malam nifsu syi'ban dr seorang kenalan facebook iaitu Rustam Setiawan , terima kasih kepada dia ..


malam nifsu syi'ban bermaksud tinggal beberapa hari lagi je kita nak masuk bulan ramadan , YE :D

patutlah sepanjang hari ni , Allah macam bagi ilham2 atau pesanan2 kat aku ,
betapa lalainya aku sbg seorang hamba , aku sedang diuji 2 masalah pada hari yang sama berlanjutan sehingga kini , aku sebenarnya agak bingung tentang masalah ini sehingga aku lalai pada tanggungjawab aku :(


Aku banyak berfikir harini , dan banyak juga keputusan yang aku putuskan hari ini..
terima kasih kepada Allah kerana masih lagi ingatkan aku ,dan aku yakin Allah itu masih prihatin terhadap aku..

..aku nak bukak lembaran baru , tidak akan aku lupa lembaran lama , kerana itu yang mengajar aku erti hidup dan menyesal atas kesalahan aku , aku memang hamba yang berdosa .. 

SELAMAT DATANG BULAN RAMADAN :)) , SELAMAT BERPUASA SEMUA :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan