Sabtu, 24 Disember 2011

esok 17

emmm , esok aku 17 ke ?harini 16 tahun 11 bulan 4 minggu 1 hari umur aku  , sekejapnya masa berlalu , sekolah pun dah habis . malam ni dapt panggilan percuma untuk sehari esok , dah 2 minngu habis sekolah rasa bosan sangat-sangat . dahla tak keluar mana2 , kerja pun tak ,lepas ni baru cari . hmmmm. hati aku kosong sekarang , takda perasaan macam dulu lagi . kadang2 rasa gembira , kadang2 rasa letih dengan semua ni . hoho . esok birday girl , aku perlu gembira-gembira kan ? nak call sape la agaknya esok .. hmmp ! dayah keep smile :)  sejak dah besar ni mana ada aku ada rasa nak sambut birday tp tak tahulah kalau mak aku nak buat kecil-kecilan esok . :) lagi beberapa jam je , i keep waiting but i dont excited , hmmp . k laaa , agak2 ade kek macam ni tak esok ? hahaha , aku tak minat kek ^^


SERIUS KEK NI NAMPAK SEDAP :) nak camni ?? :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan