Jumaat, 16 Disember 2011

R I N D U

\

koranggg aku rindu korangg . aku tahu masa takkan berputar kembali .. aku sedang memujuk hati supaya redha yang aku tahun depan tak sekolah . korang sihat ? dah kerja ke ? aku belum kerja lagi , lepas berday aku kot baru kerja . korang tahu mood aku spoil gegila , bosan sangat2 dok rumah , asik sedih sengsorang je . aku peliknya aku tak boleh nak nangis , aku cuba keluarkan air mata tuu tapi tak boleh .. korang rindu tak dengan perangai aku ?? aku sedih lepas ni tak boleh aku nak gila2 macam kat dalam kelas , takde lagi orang nak gelakkan aku , takde lagi kawan2 yang bergerak ke makmal sains sama-2 . aku nak senyum sorang2 macam kat dalam kelas tuu , aku nak tengok korang marah2 dan ejek aku .. aku nak balik kita kira 123 bila cikgu2 otw ke kelas .. uihh , mesti tak boleh dapat punya . . hurm 

koranggg , aku dah la manja , korang pun tahu aku punya perangai .. tak dapat nak celebrate berday dengan korang , huuh .. korangg ingat tau aku laa yang paling last lahir kat dalam kelas . aku adik korang ingat tuu .. aku rindu nak main gaduh2 ngan korang .. rindu weh T,T , korangg tak sedih ke ?? zaman sekolah kita dah tamat , lepas ni zaman remaja tua pulak .. korangg nanti kita rancang sesama pergi ziarah cikgu2 nak ?? aku rindu cikgu2 kita , cikgu rab , cikgu ros , cikgu mas , cikgu azlina , sir chandran , teacher kho , wehh rindunya ... sejak habis sekolah ni aku jadi pendiam kat rumah dok terperap macam jeruk je , muka pun masam je .. korang pulak macam mana ?? 

korangg jaga diri elok2 tau , ingat kasut B-First aku tu tau ,ingat sampai bila2 tau yang kita ni kelas 5 Bakti 2011 ,mungkin lama2 nanti kita tak sesedih mula2 berpisah , let past be a past oke ?  aku ingat korang semua . waktu last exam aritu dalam pukul 11.55 am , aku perhatikan setiap wajah korang , sedih ada dan macam2 jiwa ada .. kalau jumpa aku kat memana jangan sombong pulak ! aku kecik hati nanti :') , okelah korangg aku cuma nak kasi tahu yang aku RINDU korang sesangat !!! :"(

A S S A L A M U A L A I K UM 

1 ulasan:

  1. dayah !!!
    bukan kau ke selalu bg nasihat kat org ..
    kite bukan berpisah buad selama lamanye ..
    aku pon rindu gak semua tu ..
    tapi tade la smpai terperap dalam bilik ..
    dayah , kite bolee jumpa lagi kalo kite bekerjesama ..
    peace yoo (Y)

    BalasPadam