Selasa, 13 Disember 2011

Tamatnya Zaman Sekolah


Kini hanya kenangan yang akan menemani aku hari-hari , dalam mengingati semula ranjau kehidupan alam persekolahan dari pasti ke tadika , masuk pulak alam sekola SRK dan SRA , kemudian masuk pulak alam SMK .. aku sekolah di SMK.Taman.Medan yang pada mulanya aku tak berapa suka kan nya hinggalah tingkatan 3 mungkin faktor rakan kot :) 

masuk tingkatan 4 ,aku dapat kelas kedua , terkejut mula2 ;) subjek elektif dia yang seronok tu .. Sains pertanian , matematik tambahan dan akaun .. worhh gileh -,-" . mula2 aku tak berapa aktif dalam kelas , akhirnya satu hari berlaku kejadian yang memalukan jugak , kawan aku tarik kerusi waktu aku nak duduk , pergh memang tersembab la kan ? haha ,tapi memang sakit sikit yang sakit banyaknya ialah aku ditertawakan Satu kelas .. hemm , waktu tu bermulanya kisah baru dalam hidup kami :) 

lepas kejadian tu aku jadi periang balik , wee .. nakal dan suka bising dalam kelas tapi aku syok layan diri jeh ;D , aku mula malasss sampai form 5 .. haha . masuk F5 ni memang terbaik laa.. aku sayang kelas aku 5 Bakti , kami gila sama2 , sedih sama2 , drama king dan queen sama2 .. erghh rindunya zaman ni , harini hari terakhir aku sekolah ,lepas ni memang takde dah kain biru :( . jawab kertas sains pertanian tadi , 13/12/11 dari jam 8 am-12 pm .. balik je sekolah tadi terus gerak Taman Jaya ramai2 , tapi macam takde rasa merdeka ! betul2 takde rasa bebas tuhh , walau apa pun aku bersyukur SPM dah Tamat . cuma agak merisaukan keputusannya .. 

lepas ni mesti kengkawan aku dan aku makin renggang , yela mana dok sekelas lagi , jarang jumpa , entah2 pas ni jumpa pun senyum2 jek .. I HOPE NOT ! , walau ape pon Good Luck untuk kehidupan sebenar korang nanti , dah berjaya jangan lupa aku plak , dah nak kahwin jangan lupa undang pulak !!!! aku insya-Allah undang2 korang ;D hahahha .. k , aku nak cerita serba-serbi pasal kelas 4/5 BAKTI 2010/2011 ni <3


ni gambar waktu Form 4 . 
kiri atas : khusyairi ,Fadhli,shahirul,zamzami,fuad,mustafa,yazzif,meor,sharol,sabri,akmal
kiri diri : Asiah,shahirah,nasuha,lela,azralia,sarah,hafizah,ili jannah,miriati,shareena,farah,atikah
kiri duduk : syakirah,madihah,baizura ,Pn.Murley,yusof,asmida,Hidayah (aku) . 
Yang tak ada : aida hasyim, shamiera,azrena !

gambar form 5 entah bilalah dapat :(

tapi banyak kenangan dengan korang semua , Thanks ! 

bawah ni gambar2 kenangan kita bersama :'(

  
     
     
  


KALAU NAK LETAK SEMUA MAU PENGSAN AKU  ^________^ 

korang semua masih ingat ini ? kenangan tetap kenangan , we r ROCK together 5 Bakti 2011 :)
jangan lupa aku ye :D assalamualaikum ! 



1 ulasan:

  1. tak senonoh kau letak pic ayam tu .. terkangkang tu , haha
    pic aku byk giler , hahahahahaha ..

    BalasPadam