Rabu, 21 Disember 2011

sebuah cerita

akhirnya sudah seminggu tempoh tamat persekolahan tamat , sekarang ni aku dah stabil dan boleh terima seadanya takdir ini , aku memang mula-2 je akan sedih tahap gaban , tak lama lepas tu mesti okey punya .
sepanjang seminggu cuti ni juga kaki aku ni sibuk berjalan dan perabis duit , wiwiw. hampir setiap hari keluar ..haha, keluar dengan ika dan mida . sekarang ni dah habis dah tempoh berjalan kini tiba masa untuk bekerja. kerja apa la aku nak buat ni .. hahaii , cuba je la mana2 janji income masyuk an ? hehew.

kelmarin 19/12/2011 ,aku dan sekeluarga berjalan-jalan ke Cameron Highlands , serious aku tak rasa seronok dan tak rasa apa2 , mula2 tu teruja la gak , lama2 boring gegila.. banyak key chain aku beli .. sekurang-kurangnya ada kenangan g sana .. lepas tu gerak ke perak singgahh rumah mak angkat mak aku .. wahaha .. saja lawat2 , malam tu gerak balik rumah jugak.. dalam perjalanan mak aku cari durian pulak , perghh rezki kot malam tu dapat la kami DURIAN 1 bakul + 1 besen .. banyak kan ? semuanya berharga RM40 je .. uhh , murah kot , mana taknya kami beli kat rumah orang yang peramah sangat2 , baik gila2 .. pakcik dan makcik terima kasih sudi melayan kami :)



sampai2 rumah je dah 12.45 am 20/12/2011 , pergh satu hari berjalan , penat weh habis gatal2 badan aku .. huhuw. lagi 4 hari genaplah umur aku 17 tahun , haish dah tua aku ni . sekejap je masa berlalu , sekejap je aku dah membesar , dayah dah jadi anak dara orang .. huhuw . 25/12/1994 tu tarikh lahir aku . tak lama lagi je >,<" takut pulak ..adess , entah siapa dan berapa orang yang wish kat aku .. hehe .. k la nak tidur . kan aku dah kata dari tajuk post sahaja menerangkan ini sekadar sebuah cerita :) 

assalamualaikum , jumpa lagi ^_____________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan