Selasa, 18 Oktober 2011

Aku benci Gaduh !

G A D U H 

aku tak suka gaduh , aku benci gaduh , aku tak suka sangat2 bila bergaduh ..kau tahu tak gaduh tu perit , kau tahu tak yang gaduh tu boleh putuskan tali silaturrahim ? kau tahu tak itu d o s a ??
cuba kau jawab soalan aku , kenapa kau suka gaduh ? best ke ? 
kau nak sangat gaduh dengan aku , okey tapi jangan pernah kau menyesal !! aku sakit hati sangat2 bila orang nak gaduh ngan aku lepas aku dah baik2 dgn dia , Rasa tak dihargai langsung :(

aku benci bila gaduh dengan org yg aku percaya ! sebab sakit sangat hati bila kita cakap tp tak diendahkan..
aku benci gaduh dengan kawan dan makhluk sekalian alam , sebab ianya buat aku serabut, kejam dan tiada simpati ! 



aku terima bila aku sakit , dihina , diperli tapi aku tak suka nak mengsakitkan org , tak suka nak menghina orang , benci memerli orang :( sebab perkara itu sangat memedihkan hati , menghiris hati ! 
kalau aku buat kaurang sakit hati itu cuma secebis berbanding apa yang kaurang buat pada aku..

selama aku kenal orang tu aku akn sabar dgnnya, tapi sekali disakiti aku simpan weh , aku ingat sampai mati ...bila aku buat kau balik itu tandanya aku nak beri kau sikit pengajaran supaya kau tak buat dekat org lain lagi.. sebab aku tahu rasa perit bila disakiti :"(

cuma sbagai manusia biasa , aku hanya boleh memujuk diri aku agar memaafkan kaurang :(
aku masih boleh bersabar hingga ke akhir nafasku ....
aku tak suka marah2 nanti aku yang nangisssssss , benci tahu !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan