Ahad, 9 Oktober 2011

masaaa takk cukupp

huwaaaaa....
 

1----------- cuma tinggal 34 hari je lagi :"(


2----------tak lama lagi tinggal 24 hari :O


3----------lepasni tinggal 14 hari , mana cukup ! :(


4----------tinggal 4 hari menghitungg hari demi hariiku untuk masuk DEWAN PEPERIKSAAN !!

3 harii-----takutttt

2  hari----makin menakutkannnnn >,<""

1 Hariiii-------------MATILAHHH AKU KALAU TAK ULANG KAJI SEKARANG !! arghhhhhh


0 sampai jugak harinya!------------------masuk dewan jawab pastu balik (harap2 harini aku jwb dgn baik)

AMIN >>

aku mula 14/11 tamat 13/11 , doakan aku selamat dan tenang menjawab :')
lepas ni tamatlah statusku sebagai seorang pelajar menengahh , hukhukhuk :'((

  
  
aku pasti akan rindu semua perengai bebudak sekolah menengah , sayang korang sangat2 wahai pelajar 
5 Bakti  dan cikgu2 sekalian .....................

#dah takde mase untuk aku berfacebook, berblogging, bercintee , Arghh tak kesahhh >,,<


Tiada ulasan:

Catat Ulasan