Khamis, 27 Oktober 2011

Cinta lagi ...

cinta itu apa ? kenapa ia mesti ada .. arghh , pada peringkat umur apa pun kita boleh jatuh cinta ,bila2 masa pun ia boleh datang dan pergi, kejammya... susahh ke senang ke cinta ni kita seorang je rasa nikmat dan kesannya , kau tau ? tak tahu kan ? jadi aku nak bagi tahu ye ..

  aku Jatuh Cintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

satu perasaan yang aku nak buang , tapi makin dalam , aku mengaku aku memang perlukan cinta ! tapi cinta yang ni  pada seorang makhluk yang bergelar  L e L a K i  , setiap malam aku berdoa jauhkan perasaan ni , sebab aku taknak leka , tapi bila aku nak tidur je , mesti ada bayangan dia .. hadoi susah nak padam dia ni :'(



cinta itu indah , satu nikmat yang Tuhan beri pada makhluk-makhluk ciptaan-Nya ,
namun cinta itu kala meributkan , menyusahkan yang merasa , kenapa? 
untuk orang yang berjaya mengetuk kembali hati aku ni , buat orang yang banyak kali aku cuba padam dan buang , buat orang yang aku selalu sakitkan ini , aku nak beritahu yang kau berjaya menjadi Prince Charming aku , yang berjaya buat aku berangan melamar kau , gilaaaaaaaaaaa !

Untuk Kau  : 

kau tahu semalam aku berangan yang aku melamar kau,
semalam jugak aku berangan yang kau terharu dan terima lamaran aku,
setelah lama kau aku sakitkan ,
setelah lama kau bersabar dengan karenahku,
aku yang merancang segala perasaan itu untukmu,
aku taknak jatuh cinta sebelum nikah.,
aku nak rasa cinta selepas nikah , 
tapi kenapa kau yang terbayangggg dalam anganku itu ? 
aku tetap meneruskan bayangan itu ,mencipta kegilaan cinta ,
dalam anganku kau seorang yang penyabar ,yang sanggupp bersabar dengan karenahku,
teman2 aku layan baik je , bagi hadiah ,bagi bantuan . tapi kau ? tak pernah dapat,
kau tarik muka selalu ,tapi kaver2 dengan malu ,
aku tahu kau terasa jadi aku tetapkan tekad kaulah pilihanku ,
akuu , aku perempuan yang lamar kau , kerana aku tau apa rasa sakit..
aku tau itulah waktu yang tepat ! hahahaha

ehh , kaurang nampak tak kehebatan cinta tuu ? nampak hahah, gilalah aku boleh terbayang benda ni ....
dan aku percaya ramai yang sedang dihantui cinta ini .. hahaha .. T a h n i ah ! buat kau jejaka , kau takkan tahu perasaan aku pada kau hingga sampai masanya , mungkin aku akan terlambat tapi aku tak kisah , sebab aku tahu cinta tu boleh datang dan pergi .... <3
 memang gila .. hahaha , kauu sudi ke ?? haha... Kuat angannya kan .. kahkahhhh :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan