Ahad, 2 Oktober 2011

emm , buat masalah macam dapat hadiah ?

 oke2 tajuk yang anda baca ialah tentang pendapat saya terhadap masalah . ha nak tau kenapa saya punye action sedemikian ? hee, awak semua mesti gembira bila dapat hadiah kan ? samalah saya :) tapi awak gembira bila dapat masalah ? takkan punyelah , begitu jua saya kalau boleh saya nak lari dari segala masalah tapi itu hanya 1 kerja B O D O E , anda paham ? :))


tapikan masalah yang datang tu ada pelbagai jenis dan kesakitan , namun jika kita bijak menanganinya sudah tentu kita tak murung dan sakit kerana ia kan ? namun pada saya masalah itu memang lumrah dan saya sering menerimanya dengan senyuman untuk kuatkan hati yang lembut ini , heehe

kadang2 saya nak nagis bila tak tahan dengan masalah tu , tapi selalunya saya buat bodo dan biarkan terpendam , bahaya kan ? tapi takpe saya tahu selagi Tuhan itu bagi ujian dah tentu Dia yakin saya mampu tanganinya ~ relak uda ~ namun tak semua insan mampu buat macam saya , saya tahu tapi anda perlu ingat satu perkara ni :

LIFE IS ABOUT LAUGHING AND LIVING IN GOOD AND BAD TIME.
GETTING TROUGH WHATEVER COMES OUR WAY.
AND LOOKING BACK WITH SMILE , THE STRONG SMILE LOOKING..

itulah saya yang sentiasa senyum walau ribut taufan melanda , bukannya tak terhiris oleh masalah namun saya masih ingin menjadi seorang wanita yang teguh hatinya <3 saya tak boleh lemah sesuka hati nanti parah diri..



I LIKE SMILE CAUSE IT GIVE ME THE STRONG SOUL AND SPIRIT TO MY LIFE <33


Tiada ulasan:

Catat Ulasan