Sabtu, 8 Oktober 2011

S - P - M 2011

tengok tajuk tentu dah tahu isi , yang pasti ini bukan indah khabar dari rupa --" *ngarut*

okey, S P M ialah    :

 S- sijil
 P- paling
M- menyeramkan

sebenarnya memang menakutkan bila tengok tarikh yang hanya tinggal 30 hari uhh , peeehh
susah beb nak cari kerja skang , kang ramai yang makan anggur daripada tanam anggur ! --'
aku saja nak citer kat sini sebab aku tangah tunggu tenet aku habis masa , HAHA lepas ni tak payah lagi aku bukak Facebook dan Blog (betul2 aku tak sabar)...

kau nak tengok rupa aku tak lepas tension , nanti kat akhir kata2 aku ada gambar budak SPM !
skang ni aku cuma pk camne nak buang tabiat buruk , walaupun tabiat baik dah mula ada !
aku tak boleh citer panjang2 nanti aku bosan , lagipon aku tgk ramai yang kusyuk ulangkaji !!
aku taknak ketinggalan ~ taknakkkkkk --"

okeylah Semoga Berjaya buat siapa yang menduduki peperiksaan penting tu !
lagi2 calon2 SPM 2011 macam aku ni :D

ni lah gamba semangat aku pada SPM -,-"



okey tamat segala aksi luar jangka --" 
good luck to you darl <3

Sitii Nurhidayah .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan