Khamis, 20 Oktober 2011

Makk susah sebab aku ..

Bila Aku sakit semua benda jadi tak kena ::: mulalah menyusahkan orang lain , antaranya yg paling banyak aku susahkan ialah mak aku :')

mak seperti bidadari yang turun dari langit :')

akibat jari kaki tu , sekarang bertambah pulak sakit ulu hati , sakit kepala , disebabkan ubat !
aku bukan seorang yang meminati ubat dan tak suka pergi Hosp atau Klinik !! tapi kesiankan mak ,pergi jugaklah .. semalam aku makan ubat tahan sakit , lepas makan kepala aku tingtong sampai pagi tadi ..semlam jam 2 pg aku terjaga , aku lapar pergilah dapur makan nasi , tp...tekak aku tak boleh terima :(

aku nak masak bubur tp aku rasa mcm nak pitam , aku pun kejutlah mak aku , kesian aku tgk mak aku pepagi terpaksa msakkn bubur .. aku pun gorenglah sikit lauk buat pemasin tekak , tiba2 badan aku goyang2 ,kepala berputar rasanya ... aku tutup api terus baring , memang tak larat ..

pastu bubur pun masakk .. mak aku tanya nak mak cedokkan ke ? aku kata takpe2 , along cedok sndiri ..
aku pun bgn amik bubur ,duduk dan makan ,tapi... kepala aku pulak sakit .. aku pon simpan bubur tu dlm peti .. lepas simpan aku terus tidur , sakitt , jam 6.30 a.m aku tersedar lagi , nilah waktu untuk aku bersiap2 ke sekolah .. tapi kepala aku masih nak meletup .. terus tak sekolah ..



kesian mak , makk makk along banyak buat dosa kat mak , along tak janji jadi anak yang akan bg mak 9A seperti budak2 yg cemerlang , along pun ta boleh janji untuk menyediakan mak Sebuah Istana di Syurga :')

tapikan mak ,along hanya boleh mencuba supaya tunaikan impian mak nak tengok along jadi pendidik ..
along cuba ye mak , yg pasal Syurga tu , along hanya mencuba menjaga tatasusila along sbg anak yang Solehah untuk mak dan abah tak tanggung Dosa2 along ..

anakmu mulai membesar dan semakin menyusahkanmu :'(

along tak janji ye mak , along takut bila along berjaya mdpt 9A , along akan riak dan lupakan mak ..
tapi itu semua kerja Tuhan , along ikut sahaja alur kehidupan ini .. terima kasih sudi jaga along yang sakitt ni :)

I AM SORRY FOR NOT BEING THE PERFECT DAUGTER TO YOU MOM N DAD <3
But I am still Wish U in All my pray , for yours happiness <3 lovee u mom , dad :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan