Ahad, 23 Oktober 2011

Bye2 Facebook , Hai2 SpM ..

 urmm , spm makin dekat , korang cuak tak ? haha, aku nak kc tau sikiit benda betul tentang aku ..


spm made some spm candidates restless !


-sebenarnya aku takda cuak kat spm ni dah
-aku lagi cuak bila aku tak cuak kat spm
-sedang berubah ke arah kebaikan sekarang

-aku tinggalkan FB kejap , aku minta kawan aku tukar password FB aku .
-spm tu penting ,jadi aku taknak sia-siakan
-aku tak target pun untuk spm ni
macam2 cerita yang berlaku dan terjadi daripada FB :')

-aku nak cuba nasib je
-aku cuma pk apakah yang ada dalam U tu
-lagi 5 minit password aku akan ditukar :(

-aku suka bg semangat kat kawan2 aku
-sebab aku pun nak semangat tu dtg kat aku
-cuba,cuba dan masih mencuba

-aku tak secekap korang yang dah target A's tu
-Aku tak sepandai korang yang dah hafal nota2 tu
-tapi aku adalah aku !

~sekarang aku cuba nasib badan aku,Insya-Allah lulus spm aku .. Amin ..kawan2 tolong aku ye ^^ ~
~walaupun aku tak mula macam korang tapi aku nak berakhir macam korang yg A's dlm hidup tu~
~aku sayang mak , abah ,adik aku, kawan2 , sekolah , kau , dan aku ~ bye Assalamualaikum :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan